مجله

مرغ هرچه کوچکتر خوشمزه تر

چرا فرهنگ بازار مصرف داخلی باعث شده که کشتارگاه ها هم بیشتر دنبال وزن بالا باشند؟

در حالی که الگوی مصرف بازار های صادراتی مرغ های کوچک هستند 🔅توجه کنید که کبد مرغ با وزن بالا حجم بیشتری دارد و کیفیت آن پایین تر است.

چربی مرغ های بزرگ همه قابل مصرف نبوده و دورریز مرغ محسوب می شود. 🔅مرغ وقتی بزرگتر می شود حجم بافت های چربی در آن توسعه پیدا کرده، مقدار کلسترول و اسید چرب در گوشتش بالا می رود اما مرغ کوچک ضایعات کمتری از این باب دارد و مصرف کننده گوشت لذیذترین را تجربه می‌کند. فکر می‌کنید چند درصد از مرغ داری ها به تولید مرغ با وزن پایین توجه می‌کنند ⁉️ 🔅گروهی فکر میکنند مرغ های کوچک بیمار هستند درصورتی که این مرغ ها داروی کمتری مصرف کرده اند.

❇️به گفته ابومردانی متخصص تغذیه: 🔅

مرغی که تا سنین بالاتر پرورش پیدا می کند مواد آنتی بیوتیکی و یا مکمل های غذایی در آن بیشتر مشاهده می‌شود، ما کمترین میزان بیماری را در مرغ ها معمولا در سنین زیر سی و پنج روزگی مشاهده می‌کنیم . 🔅بافت چربی و به خصوص پوست مرغ که چربی بسیاری در آن ذخیره می‌شود دارای باقی مانده سموم وداروهایی است که به مرغ داده شده است.بنابراین به ما مصرف مرغ هایی که کوچک ترهستند و کلسترول و اسید چرب اشباح شده ی کمتری دارند به همه توصیه می کنیم. 💠توجه کنید که مرغ های فروشگاه ما با وزن تقریبی 1،200 تا 1،400 بسیارجوانتر، لذیذتر و سالم تر هستند، ضایعات کمتری دارند و دارای کیفیت بالاتری هستند.

شما برامون کامنت کنید از فروشگاه ما مرغ خریداری کردید؟راضی بودید؟

مشتاقانه منتظر نظراتتون هستیم. 🙏🏻🌼

2 فکر در مورد “ مرغ هرچه کوچکتر خوشمزه تر

  1. ناشناس گفت:

    بله مرغ کوچک بهتر هست ممنون از فروشگاه خوب سلمان

    1. سلمان طراح گفت:

      سلام مشتری عزیز
      بله همین طوره ممنون از اعتمادتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *